TESTIMONI DIRI SENDIRI SI PENGHIDAP RESDUNG.

By October 22, 2021 , ,




Resdung saya sangat mengganggu dalam kehidupan seharian. 3-4 tahun lepas, balik ke kampung sahaja saya akan mula bersin sehingga hampir demam.

Rutin untuk saya balik ke kampung jenguk mak ayah jadi terganggu sebab rasa tidak selesa dengan resdung.

Banyak ikhtiar yang saya cuba seperti Air purifier, essential oil, air humidifier, vacuum bilik, cuci cadar dan langsir, jemur bantal dan macam-macam lagi, alhamdulillah membantu dalam 10% dari biasa. Tapi ia tidak merawat punca sebenar resdung.

Punca yang saya tidak rawat adalah dari badan saya sendiri. Kita boleh rawat simptom dengan membeli ubat antihistamin di farmasi, tetapi resdung tidak akan berkurangan, cuma supress sahaja.

Punca yang saya rawat adalah daripada sistem pencernaan makanan iaitu usus dan sistem darah putih yang mengeluarkan histamin sebagai imun badan.

Supplement yang saya ambil adalah supplement yang diiktiraf oleh Halal, KKM dan badan-badan antarabangsa yang lain. Ianya bukan supplement lambakan atau timbang kilo yang mudah kita dapati dari kilang-kilang OEM.

Supplement yang saya ambil adalah FOREVER LIVING ALOE VERA GEL (Minuman Aloe Vera) dan FOREVER BEE PROPOLIS (Getah Lebah)
 

 

You Might Also Like

0 Comments