dulu dan sekarang selepas menggunakan produk FL

By October 17, 2021 , ,

saya nak tunjukkan disini testimoni kami (saya dan rakan2) yang consume produk FL daripada supplement sehingga skincare. memang sangat-sangat teruja dan suka sekali dengan perubahan yang berlaku. sebab ramai yang tegur kulit makin berseri dan cantik.

diusia saya telah mencecah 42 tahun saya sangat menitip beratkan kepada pemakanan harian saya sebab itu saya sering mengingatkan kepada orang disekeliling dan keluarga supaya menjaga kesihatan.

ini antara beberapa gambar rakan-rakan saya  yang telah menggunakan produk FL tanpa was-was






wanita mana yang tidak ingin cantik dan menarik kan? tepuk dada tanya selera... sebelum ini saya memang banyak menggunakan skincare lain sebelum ini dan memang cantik tetapi dalaman saya tidak jaga. selepas saya menggunakan supplement FL ini saya dapat rasakan perbezaannya.

antara perbezaan ketara adalah saya tidak lagi rasa lesu dan sentiasa bertenaga, pembuangan saya lancar dan setiap hari saya membuang. saya dapat rasa bukan kulit muka je rasa cerah dan glowing tetapi seluruh badan saya rasa putih dan tidak kusam. 

paling saya teruja adalah suami juga melihat perubahan saya dari seorang yang lesu kepada bertenaga serta cantik berseri... hehehehe

so korang jangan la hanya menjaga luaran sahaja tanpa menjaga dalaman kita, kerana jika kita sakit satu rumah akan bermasalah kerana kita kekuatan keluarga. kalau kita sakit sape nak jaga suami dan anak2? dan sape juga nak jaga diri kita? so beringatlah sebelum kita sakit jagalah kesihatan kita, jagalah pemakanan kita dengan sempurna.

You Might Also Like

0 Comments