Selamat Datang Ke Blog Forever Living By Yuslina
Di Forever, keutamaan kami adalah anda, Forever Business Owners. Kami gembira dapat mengumumkan dua polisi baru yang telah dikemaskinikan untuk membantu anda membina perniagaan yang lebih kuat dan lebih menguntungkan.
Polisi Preferred Customer
Polisi baru ini akan membolehkan FBO memperoleh keuntungan yang lebih besar lebih awal dalam usaha membina perniagaan mereka dan seterusnya.
Mulai 1 April 2021, Novus Customer akan disebut sebagai Preferred Customer. Preferred Customer akan ditawarkan potongan 5% untuk pembelian runcit, meningkatkan keuntungan Preferred (Novus Customer yang sekarang) ke 25%.
Sekiranya Preferred Customer membeli 2CC dalam 2 bulan berturut-turut, mereka akan menjadi Assistant Supervisor yang berkelayakan secara borong, berhak mendapat potongan 30% untuk runcit dan layak menaja FBO lain.
Novus/Preferred Customer akan dipindahkan ke diskaun 5% semasa polisi dilancarkan. Sebagai penaja, anda boleh mendorong Novus/Preferred Customer anda yang sedia ada untuk menjadi Assistant Supervisor yang berkelayakan secara borong sebelum polisi dilancarkan untuk meningkatkan potongan harga mereka.
Polisi Boost
Menjadi Aktif 4CC adalah asas bagi perniagaan Forever yang berjaya. Oleh kerana pentingnya, mulai 1 April 2021, kami akan melancarkan Polisi Boost untuk Assistant Supervisor. Polisi ini menghendaki Assistant Supervisor aktif 4CC untuk menerima Bonus Peribadi 5% mereka (sebelum ini dikenali sebagai diskaun peribadi 5% di kebanyakan negara). Sekiranya Assistant Supervisor tidak aktif 4CC, bonus 5% ini akan beralih ke FBO seterusnya yang aktif 4CC.
Polisi ini akan mendorong FBO baru untuk memulakan perniagaan mereka berdasarkan asas dan amalan yang terbaik untuk menjadi Aktif 4CC dan membantu upline mengajar betapa pentingnya menjadi Aktif 4CC sejak awal perniagaan mereka.
*Untuk maklumat lebih lanjut mengenai polisi ini, sila lihat Soalan Lazim yang dilampirkan atau hunbungi Pasukan Perkhidmatan Pelanggan.*
0 Comments