SAYA JATUH CINTA ...

By August 14, 2021 , , , , , ,


Setelah beberapa tahun mencari- cari penawarnya... Alhamdulillah...saya bersyukur kerana dipertemukan dengan FOREVER LIVING produk kesihatan daripada tumbuhan Aloe dan lebah..

Assalamualaikum wbth.. Salam Kasih Sayang Saya berumur 58 th dan telah mengalami keadaan berikut :

  1. kebas2 tangan,krem jari jemari,kebas2 kaki selama lebih kurang 5 tahun.
  2. Tangan akan lebih berasa kebas dan sakit seperti ada arus elektrik apabila memegang pisau,sudu dari jenis besi terutama di waktu pagi dan ini menyukarkan saya melakukan aktiviti seperti memasak,menyapu dan sebagainya. 
  3. Untuk bangun dari tempat tidur adalah sesuatu yang menyukarkan kerana jari jemari tangan dan kaki akan terasa kaku,sakit..tumit terasa sakit pula apabila berpijak. 
  4. Sejak 2 tahun yang lepas saya juga mengalami 'trigger finger' dimana jari akan tersangkut dan terlekat apabila dibengkokkan terpaksa dibantu untuk meluruskan memang menyakitkan
  5. Saya cuba beberapa rawatan alternatif...akhirnya Allah temukan saya dengan produk kesihatan forever living.
  6. Setelah mengambil :
    • 3 botol aloe vera gel  dan 3 botol nectar secara konsisten;
    • bee pollen 
    • arctic sea(1 x sehari je)

Alhamdulillah....

saya dapat merasakan perubahan dimana jari jemari tidak lagi terasa kaku bila bangun tidur...kebas sudah berkurangan dan trigger finger saya telah hampir pulih.

In Shaa Allah saya akan teruskan pengambilan forever,ever and ever..

Subhanallah...Mari kita fikirkan mafhum firman Allah:

"Terdapat padanya berbagai jenis buah -buahan dan pohon-pohon kurma yang ada kelopak kelopak mayang(11)Demikian juga terdapat biji-bijian yang ada jerami serta daun dan terdapat lagi bunga-bungaan yang harum(12)Maka yang mana satu di antara nikmat -nikmat Tuhan kamu,yang kamu hendak dustakan"(13) Surah ar-Rahman.


Semoga Allah mengurniakan kesihatan kita serta tergolong dalam kalangan umat yang bersyukur..
Jom kita sihat berjamaah

Testimoni diri sendiri untuk keyakinan yang tinggi...

Nota:
Aloe Vera Gel: detox ,anti radang
Aloe Berry Nectar:  hormon,kolagen, radikal bebas
Bee pollen: sistem saraf,tenaga
Arctic Sea:kolestrol jahat,urik asid

You Might Also Like

0 Comments