save your skin

By September 17, 2021 , , ,


Entah kenapa aku obses beno dengan Alpha E Factor ni. Antara serum yang serasi yakmat dengan aku kot.. superrr jimat pun ye... sesuai la kot untuk aku yang jenis suka chantekk ni

Apa yang aku nak share tentang Forever Alpha-E Factor ni adalah...
  • Aku sapukan pada muka selepas membersih dan menyapu toner..ini hasil yang maksimum wei 
  • Beberapa titis haruslah disapu pada muka dan leher dan kemudian diurut dengan perlahan-lahan dengan menggunakan hujung jari korang
  • Cun seh! Korang rasa like baby skin.. gitew
  • Jika korang jenis kulit berminyak Elakkan pakai waktu siang, bimbang naik jerawat
  • Bagi yang kulit kering, memang sangat best pakai alpha E  ni

Eh untuk yang hamil, jika ada regangan kulit muncul, urutkan dengan Forever Alpha-E Factor. Kalau yang tak hamil pun boley.. sapu je dengan penuh kasih sayang. Selain skin aku guna juga pada tumit yang rekah dan kaki kering dan urutkan pada waktu malam. Gunakan sarung kaki kain kapas jika kaki kering dan berekah.

Forever Alpha-E Factor dibotolkan dalam botol kaca kecil dengan penitis.
.
Forever Alpha E-Factor
130 ml 

Tahan lebih 3 bulan tau.. serius laaa.. Murah, Tahan lama & berbaloi² gitew...

You Might Also Like

0 Comments