Basic Detox Combo (Aloe Vera Gel + Omega 3 plus)

By January 24, 2024 , , ,


Basic Detox CombošŸ”„
(Aloe Vera Gel + Omega 3 plus)

Kenapa saya sembelit?
Kenapa saya cirit birit?
Kenapa saya lesu?
Kenapa perut saya buncit?
Kenapa kulit saya berjerawat,kusam & bermasalah?

Kenapa toxin / urea tinggi dlm darah saya?
Kenapa saya selalu mengantuk?
Kenapa saya gemuk?
Kenapa saya susah turun berat?
Kenapa emosi saya tak stabil?

Kenapa saya tak dapat fokus?
Kenapa saya dapat buasir?
Kenapa saya sering dapat jangkitan kulit?
Kenapa saya lemah tenaga batin?

Kenapa kolesterol saya tinggi?
Kenapa asid dlm badan saya berlebih-lebihan?

KENAPA? kenapa? kenapa?

Kerana punca penyakit dari USUS  yang tak bersih dan SALUR DARAH tak bersih...

Jom cuba BASIC DETOX starter kit!

Tambah baik kesihatan USUS  dan SALUR DARAH kita dengan  Basic Detox Set ini.

Dapat kan segera!
Sila hubungi :
http://wasap.my/+60173502400/basicdetox

You Might Also Like

0 Comments