sering mengalami pedih ulu hati

By March 09, 2022 , , ,


Setiap pagi saya sering mengalami pedih ulu hati..
Dulu saya ada sejarah gastritis..
Bila waktu makan tak teratur, suka makanan pedas dan bergoreng..
Keadaan bertambah teruk bila saya suspek serangan jantung😫
Rupanya tanda tanda serangan jantung hampir sama dengan pesakit gastritis..
Saya ikhtiar dengan detox aloe vera gel..
Saya perhatikan banyak kegunaan aloe vera gel ney.
Bukan saja untuk sejukkan kulit bila terkena lecuran
Malah rupanya boleh diminum.

Wow saya nak cubalah..
Ianya bagus untuk usus dan banyak membantu dalam masalah gastritis saya..


Alhamdulillah sekarang saya bangun pagi hanya minum aloe vera gel dengan perut kosong setiap pagi..pedih ulu hati hilang serta merta💥💥

Saya yakin dengan tumbuhan semulajadi ini..dapat membantu setiap insan yang memerlukannya..



You Might Also Like

0 Comments